בלו בניית אתרים - בניית אתרים בפייסבוק

בניית אתרים בפייסבוק

     
בניית אתרים בפייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית המצליחה ביותר בישראל ובעוד כמה מדינות בעולם. רק בישראל כמות המשתמשים היומיים בה נמדדים במליונים,
בחתך נרחב של האוכלוסיה, כלומר, גילאים שונים, מגדרים שונים ומגזרים שונים.עם מספר כל כך מרשים של מכורים יותר או פחות לרשת הזו, לא מן
הנמנע שקיימת אפשרות בניית אתרים דרך ממשק של פייסבוק. אמנם לאו דווקא אתרים גדולים ועמוסים, אך דפי פרסום ודפי נחיתה בהחלט יכולים
לבוא בחשבון בעת בניית אתרים לאינטרנט, בכל תחום שהוא, כולל מרכז שירות לצמיגים, מכוון שאין לדעת מתי מי מהחברים יזדקק לשירות.

עמוד מעריצים, המקשר לאתר האם

אפשרות אחת של בניית אתרים באמצעות הפייסבוק היא הקמת עמוד מעריצים, כלומר, עמוד עסק שאליו מצטרף כל מי שלוחץ על לחצן ה"לייק". דף
זה יוצר מעיין עמוד שנושאו הוא צורך מסויים שהעסק שלך ממלא והנחיצות בשירות שהעסק שלך מספק. דף כזה, יכיל בתוכו עדכונים שוטפים בגין
מבצעים, מלאים, תמונות, קבצי וידאו ועוד, אשר יוזנו בדף, אמנם לא כל חמש דקות על מנת שלא לעייף את הצופה, אך באופן תדיר כך שהעניין
והסקרנות יישארו לאורך טווח ואף ימשכו קהל לקוחות חדש. יש לציין, כי כאשר כל חבר בדף הזה מגיב לפרסום של העמוד, כל חבריו רואים זאת.

קבוצה

קבוצה, על אותו משקל של דף מעריצים, מאגדת בתוכה חברי פייסבוק אשר דבר מה להם במשותף, אך בניגוד לדף מעריצים, כאן הקבוצה יכולה
להתבסס על עניין משותף הקשור לעסק שלך, ולאו דווקא על העסק עצמו בגלוי, לדוגמא: אם העסק שלך הוא בתחום הגננות, הקבוצה יכולה להיות
מעין קבוצת דיון על הקמת גינות במרפסות ביתיות שושם תוכל לתת  טיפים ודוגמאות ובתוך כך, להפנות את חברי הקבוצה וחבריהם אל אתר
הבית שלך, שם יוכלו למצוא יותר מוצרים ויוכלו לגלות יותר עניין עד כדי קניה של ממש.

אופן בניית אתרים בפייסבוק

כמו כל פרסום אחר, ויזואליות היא דבר חשוב ומניע לפעולה, אם התמוונה משכנעת ומסקרנת, לקוחות זרמו לראות ממה התמונה נובעת ולמה היא
קשורה. כמו כן, מלל שיווקי, לא מתאמץ מדי למכור ולא מתעלה ומתנשא מבחינת שפה, מלל בגובה העניים, כאילו מדובר בהמלצה של חבר, המלל
חייב להיות מדוייק, מוכר ואמין, על מנת למשך לקוחות פוטנציאליים וגירוי הסקרנות שלהם.