בלו בניית אתרים - בניית אתרים – איך בונים אתר שיצליח ברשת ויקדם את העסק שלכם

 דף הבית צור קשר
 
 
 
 



 

  למה אנחנו?
  כל התשובות  כאן 

 


 

בניית אתרים – איך בונים אתר שיצליח ברשת ויקדם את העסק שלכם

     

בניית אתרים – איך בונים אתר שיצליח ברשת ויקדם את העסק שלכם

בעלי עסקים רבים, מבינים עם השנים את החשיבות של בניית אתרים ככלי שיווקי רב עצמה שיכול לקדם כל עסק. נכון להיום כמעט כל בעל עסק מבין
שהוא צריך להופיע באינטרנט על מנת שהעולם יתייחס לעסק שלו ברצינות. בניית אתרי תדמית, היא למעשה הדרך הבסיסית לחשוף את שירותי בית
העסק ואת מוצריו, אל קהילת לקוחות פוטנציאלית ברחבי הארץ, ואף בעולם כולו. אם כן, מה היא הדרך להגיע אל אתר תדמית שיהיה מצליח ואף שיווקי ובעל פוטנציאל להרחבת יריעת הלקוחות? על החשיבות של בניית אתרים לעסקים קטנים וגדולים ועל הדרך לקדם ולמנף את האתר ברשת האינטרנט, תוכלו לקרוא בהרחבה במאמר שלפניכם.

בניית אתרים – חשיבות העיצוב הנכון

אחד הנושאים החשובים ביותר בתהליך של בניית אתרים, בין אם מדובר על אתר תדמית, מסחרי או פורטל רב היקפים – הוא בחירת העיצוב הנכון לאתר. מחקרים מוכיחים כי ככל שהניווט באתר נוח וקל יותר, כך ימשוך האתר את הגולש לבקר בעמודיו הפנימיים שבאתר, ולבסוף, אף יגרום לגולש לבצע
פעולה, משמע במקרה של אתרי תדמית, ליצור קשר עם בית העסק. ישנם היום נישות של עסקים שכבר ידוע מראש פחות או יותר סוג האתר שמתאים
לאותה הנישה ודרך פעולה שכבר הוכיחה את עצמה כמצליחה. הרבה פעמים כדאי לפעול בהתאם לניסיון העבר בעיצוב של האתר אבל כמובן לתת את המגע האישי של העסק שלכם.

מעצב או גרפיקאי מה ההבדל בניהם ?

חברות בניית אתרים לרוב מעסיקות גרפיקאים ומעצבים במשרה מלאה, או משתפים פעולה עם בתי סטודיו לגרפיקה המעניקים ללקוחותיהם את
שירותי העיצוב. ישנם חברות שמעסיקים מעצבים גראפיים, ההבדל בין מעצב לגרפיקאי הוא שמעצב נותן איזשהו קונספט לאתר מעבר למה שהגרפיקאי הפשוט.גרפיקאי מבצע בפשטות את הפקודות שהוא מקבל מהלקוח או מהמעצב שנותן לו את ההוראה איך לעשות ומה לעשות.הכללים המובילים
בתפירה של מעטפת ניווט לאתר כוללים לרוב לחצנים ברורים וקוו עיצוב נקי, אשר בסופו של דבר יאפשר לגולש להבין מהר היכן נמצאת ליבת העניין
של האתר, וכיצד ניתן לקשור קשר עם בית העסק אותו האתר מייצג.

תוכן איכותי ושיווקי שתורם ללקוחות שלכם

נושא חשוב לא פחות בתהליך של בניית אתרים המשמשים את תדמית בית העסק, הוא נושא תוכן האתר. מומלץ להשתמש בשירותיה של חברת תוכן
או של קופירייטר בעל ניסיון בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט ולא לנסות את מזלנו בכתיבה עצמאית, שכן ישנו קשר ישיר בין ניסוח תוכן שיווקי ואיכותי
באתר, לבין הגדלת יחס ההמרה. יחס המרה, הוא היחס שבין המרת הכניסות לאתר, למימוש פעולה בפועל, משמע – כסף. על מנת שהאתר יוביל את
הגולש לבצע פעולה באתר אנו זקוקים לתוכן איכותי שנכתב בצורה מקצועית. תוכן איכותי יחזיר את הגולש אל האתר ואף יגרום לגלים תקשורתיים
ברשת שיובילו גולשים נוספים אל האתר שלכם וכך יגרמו לאתר שלכם להצליח.

קידום אתרים - משמעות התוכן

תוכן האתר משמש חברות בניית אתרים המעניקות בין היתר גם שירות של קידום אתרים, שכן תוכן המנוסח נכון והכולל בין שורותיו את ביטויי
המפתח העיקריים של תחום העיסוק של בית העסק, יסייע בתהליך קידום האתר של ראשית רשימת התוצאות של מנועי החיפוש. והרי אנחנו רוצים
להופיע בראש רשימת מנועי החיפוש כי אתר שלא מופיע משמעותו שאין תנועה ואם אין תנועה ברור לנו שהאתר לא יניב פירות. לכן הקפידו על תוכן
איכותי שיוביל אותכם להצלחה באינטרנט.



נשמח לעמוד לשירותכם ולקחת חלק בהצלחה שלכם באינטרנט.
התקשרו077-4602099  או השאירו פרטים באתר ונקבע אתכם פגישת ייעוץ ללא התחייבות.

 
 
דף הבית      |     צור קשר      |     מפת אתר      |     בניית אתרים     |     דרושים