אתר בפייסבוק | שיווק פרופיל עסקי בפייסבוק

ניהול ושיווק פרופיל עסקי בפייסבוק

     
מה כדאי לדעת על ניהול ושיווק אפקטיביים של פרופיל עסקי בפייסבוק?

דף מעוצב אישי – התאימו את דף הפייסבוק העסקי למרכיבי המותג הקיימים בעסק שלכם.
הקפידו שהמבקר בדף הפייסבוק יזהה מיידית את העסק שלכם, באמצעות שימוש בגרפיקה דומה, הן בצבעים, בתכנים ובנראות הדומה
לדף באתר הבית של העסק.


שיתוף מידע – חישבו שאותם הדברים שאתם יודעים יכולים לסייע לחבריכם ולאוהדים שלכם בדף הפייסבוק. ידע = כוח, שתפו בידע שלכם.


אירועים – עם אפליקציית האירועים בפייסבוק, ניתן בקלות לשתף מידע על אירועים צפויים ולהזמין חברים להשתתף בהם. אירועים ניתן
לסווג כאירועים פתוחים לכולם, כאירועים סגורים רק לקבוצה או גלויים רק למוזמנים. בין היתר, ניתן להוסיף תיאור האירוע, תמונות,
קטעי וידאו וקישורים, וכן לציין אם האורחים יכולים להביא חברים נוספים.


עצות שימושיות – לא צריך להיות ידוען או מרצה בכיר באוניברסיטה כדי שנוכל לספק לקהל החברים שלנו עצות שימושיות שיסייעו להם
בחיי היומיום. לדוגמא, מספר נושאים הנוגעים לכולנו: ניהול זמן אפקטיבי, דרכים יצירתיות לחסוך בכסף, אפליקציות חדשות בטלפון או אפילו
מידע אודות אירוע מעניין שניתן לחסוך בהרשמה מוקדמת. הקוראים שלך יודו לך על ההמלצות שיביאו להם תועלת אישית.


אוהדים –  הקפידו על מידע עדכני ורלבנטי ללקוחותיכם, אולם דפי פייסבוק לא תמיד חייבים להיות רציניים, רצוי מדי פעם להכניס הודעות קלילות,
לשתף במידע שמח רצוי לשלב בין מידע חדשותי לבין העשייה שלכם בעסק. כשמתרחשים דברים מהותיים בארץ או בעולם, חפשו את הדרך לשלב אמירה חברתית בדף העסק. הקפידו שהמידע יישאר רלבנטי לקהל הקוראים.


קידום מחוץ לפייסבוק –  על מנת עסק מצליח, יש לקדם אותו גם בתוך פייסבוק וגם מחוצה לו. אחת הדרכים להשתמש בכלים מחוץ לפייסבוק
לקידום דף האוהדים היא באמצעות השתתפות פעילה בפורום בתחום קרוב ורלבנטי לעסק שלך. באמצעות מענה על שאלות בפורום והכנסת דיונים חדשים, כשבתחתית כל תשובה ישנה חתימה קבועה שלך כמוביל דעה בתחום וקישור לדף הפייסבוק.



עדיין אין לך פרופיל עסקי בפייסבוק?

מבצע הכרות במיוחד עבורך!

אתר בפייסבוק או דף נחיתה מקצועי ומעוצב במחיר שאסור לפספס