בלו בניית אתרים - עיצוב אתרים מרגיזים

עיצוב אתרים מרגיזים

     
עיצוב אתרים מרגיזים
 
זה ממש לא קל לבוא לבעל אתר אינטרנט ולהסביר לו שיש לו אתר אינטרנט מרגיז. איך אפשר להסביר למישהו שממש בטוח שהאתר שלו הוא
הכי טוב בעולם שהאתר שלו בעצם אתר אינטרנט שמרגיז את הגולשים. לפעמים קורה שפונים לחברת בניית אתרים אנשים שרוצים לבנות אתר
אינטרנט חדש או ששואלים למה אתר האינטרנט הנוכחי שלהם לא עובד ולא מייצר לקוחות חדשים. כחברת בניית אתרים חלה אחריות לא קטנה
על בונה האתרים, הקמת אתר מצליח זאת עבודה לא קלה,לפעמים צריך להתווכח עם בעל האתר שרוצה כל מיני גימיקים שחלפו מן העולם וכבר
לא משתמשים בהם בבניית אתרים משום שהם מרגיזים את הגולשים או מעקבים את תפקודו של האתר. בהמשך המאמר נביא מספר דוגמאות
של גימיקים מהסוג הזה.
 
אינטרו בכניסה לאתר
 
מכירים את זה שאתם מחפשים משהו באינטרנט ואז אתם לוחצים על אחת התוצאות במנוע החיפוש ומגיעים לאיזה עמוד שנמצא בשלב של טעינה.
אחרי שהעמוד כבר נטען אתם רואים איזה פלאש/סרטון שבכלל לא קשור למה שחיפשתם ושלא נדבר על מוזיקה רועשת בתוך הסרטון. מה שקורה
באתרים כאלה זה שרק אחרי האינטרו אפשר להגיע לאינפורמציה שחיפשתם. למי שעדיין לא הבין הצבת אינטרו בכניסה לאתר גורמת נזק לאתר
בכמה מובנים. קודם כל הרבה מאוד גולשים יתרגזו בגלל המוזיקה שלא ממש מתאימה בכל שעה ודבר שני העיכוב בעלייה של האתר פשוט גורמת
שיסגרו את האתר ויחפשו אתר אחר שלא מעקב את הגישה לאינפורמציה שחפשו, דבר שני האינטרו חוסם את מנועי החיפוש ועוצר את הקידום
האורגני של האתר במנועי החיפוש.
 
אז למה יש אתרים ששמים אינטרו לפני הכניסה למי זה תורם? התשובה היא מאוד פשוטה, בעל האתר חושב שזה מאוד יפה ולא לוקח בחשבון
את הזמן שהאינטרו גוזל מהגולש ומי שמרוויח הכי הרבה מהאינטרו זה המעצב שבנה אותו והפגין יכולות גרפיות. מה שבעל האתר צריך להבין
שזה פשוט מזיק לו ומבריח גולשים שאין להם יותר מדיי זמן לבזבז.

לא להמעיט בערכו של הגולש
 
ישנם הרבה מעצבי אתרים במיוחד החדשים שבינהם שפשוט מאוהבים בעבודות של עצמם והם לא שמים לב שהם חוזרים על אותם הדברים
המעצבנים שוב ושוב. האם אתם חושבים שזה באמת דבר חכם לזלזל באינטליגנציה של הגולשים שלכם ?
 
כאשר בונים אתר או עוסקים במקצוע של עיצוב אתרים צריך מאוד לשים לב לזה שהאתר ישרת את הגולשים ולא יהווה מין תיק עבודות שרק מעיד
על יכולות המעצב. הרבה מעצבים נופלים בטעות הזאת, אתרים כאלה משרתים בדרך כלל את המעצב ולא את בעל האתר.
 
נקודות שכדאי לדעת

ישנם הרבה דברים שיכולים לעצבן את הגולשים הנה כמה נקודות שמאוד כדאי לכם לשים לב שהם לא קורות באתר שלכם. בקצרה, מה לא
לעשות בעיצוב האתר שלכם.
 
  • מוזיקת רקע – אחד הדברים שמעצבנים הכי הרבה את הגולשים זוהי מוזיקת רקע. אם האתר שלכם לא עוסק במוזיקה או שאתם
    מוכרים דיסקים או אולי יש לכם תחנת רדיו. אם אתם לא עוסקים באף אחד מהדברים האלה אל תרגיזו את הגולשים עם מוזיקת רקע
    בכל עמוד, הם פשוט לא יחזרו לאתר שלכם.
  • פונטים קטנים מדיי – יש בוני אתרים שמשום מה אוהבים שימוש בפונטים קטנים דבר שהוא קצת מוזר הרי אתם רוצים שהגולשים
    יקראו את המסרים שאתם רוצים להעביר להם.
  • פונטים גדולים מדיי –אם אתם בונים אתר בשביל אנשים אם מוגבלות אז אתם בעצם עושים את הדבר הנכון במידה ולא אז אתם
    סתאם מציקים לגולשים והגולשים לא אוהבים שמציקים להם.
  • שכבות של מסרים – יש אתרים שגורמים לכם לעבור מספר שכבות עד שאתם מגיעים למה שבאמת חיפשתם ובדרך פשוט 
    שמים לכם כל מיני פרסומות זה אחד הדברים שהכי מרגיזים את הגולשים.
  • חלונות קופצים- חלונות קופצים זה כל כך מרגיז שהיום כמעט בכל דפדפן יש חוסם של חלונות קופצים אל תשימו אותם באתר שלכם
    בשום פנים ואופן.
               
ולסיום השתדלו שהאתר ישרת כמה שיותר את הגולשים שלכם, אתר שמשרת את הגולשים הוא אתר מצליח.



  בניית אתר אישי
בניית אתר אישי היא פעולה שרבים מאיתנו רואים כטבעית למדי. במאמר הבא תבינו שזה בהחלט פעולה טבעית וקלה לביצוע.

למעבר למאמר בנושא: בניית אתר אישי
  עיצוב אתרים מרגיזים
זה ממש לא קל לבוא לבעל אתר אינטרנט ולהסביר לו שיש לו אתר אינטרנט מרגיז. איך אפשר להסביר למישהו שממש בטוח שהאתר שלו הוא הכי טוב בעולם שהאתר שלו בעצם אתר אינטרנט שמרגיז את הגולשים. וכמובן מה חשוב שלא יקרה באתר שלכם?

להמשך המאמר בנושא: עיצוב אתרים מרגיזים
   רוצים אתר מכירות? כך עושים זאת נכון
אתרי מכירות מאפשרים להגיע אל הלקוחות בקלות ועבור הלקוחות, להשיג את מוצרי החברה מבלי להיטרטר בין ספקים ולחפש מוצר מסוים. כל מה שעליהם לעשות הוא לבצע חיפוש פשוט באינטרנט ולמצוא את המוצר הנחשק עליהם.

להמשך המאמר בנושא: רוצים אתר מכירות
   בין בניית אתרים לקידום אתרים
רבים שמתכננים הקמת אתר אינטרנט חולמים על עיצוב כובש ועשרות אלפי כניסות בכל חודש, אבל לא תמיד כך המצב. לעיתים ההשקעה
באתר האינטרנט גדולה אל מול כמות הכניסות ולא תמיד אפשר לפענח מדוע האתר שלנו לא מצליח כמו אתר אחר.


להמשך המאמר בנושא: בין בניית אתרים לקידום אתרים
   בניית אתר
בעידן המודרני נדרשים בעלי העסקים לחשוב באופן יצירתי ולהצליח להתמודד עם המתחרים. התחרות בשוק גדולה ולכן חשוב להשתמש בזירת האינטרנט כדי לקדם את העסק ולהגיע לקהל לקוחות חדש כמו גם לשמור על קשר עם קהל הלקוחות הקיים. במאמר הבא נסביר איך לעשות את זה בצורה נכונה.

להמשך המאמר בנושא: בניית אתר
   בניית אתרים באינטרנט
הרחבת פעילות העסק אל תוך רשת האינטרנט מהווה צעד הגיוני ומתבקש לעסקים קטנים וגדולים ונכון להיום אפשר להגיד שזה צעד שהוא חובה לכל עסק. פרסום באינטרנט מציע אפשרות לחשוף קהל צרכנים גדולים למסרים שיווקיים בעלות נמוכה.

להמשך המאמר בנושא: בניית אתרים באינטרנט
   תהליך בניית אתרים
במאמר הבא נדבר/נסביר על ששת השלבים שצריך לעבור בתהליך של בניית אתר חדש, גם אם מדובר באתר לעסק או סתאם אתר אישי שבניתם לעצמכם.

להמשך המאמר בנושא: תהליך בניית אתרים