בעלי עסקים רבים, מבינים עם השנים את החשיבות של בניית אתרים ככלי שיווקי רב עצמה שיכול לקדם כל עסק. נכון להיום כמעט כל בעל עסק מבין שהוא צריך להופיע באינטרנט על מנת שהעולם יתייחס לעסק שלו ברצינות
בתחילת שנות 2000 המושג "אתר תדמיתי" היה נפוץ ומקובל אצל רב חברות אינטרנט. רק אתרי תוכן מורכבים,
בעלי תקציב גבוה השקיעו באתרים עם מערכת ניהול תוכן, בזמן שרב האתרים נבנו ב- HTML כדפים קבועים
מערכת ניהול תוכן
(נקראת לפעמים גם בראשי התיבות CMS- Content Management System)
מיועדת לאתרים עם תכנים מתחדשים עם צורך בעדכון שוטף ע"י הלקוח ולכל מי שרוצה לנהל ולעדכן את האתר שלו
בואו נחשוב.. טלפון? אינטרנט? שירות הודעות? אולי מזכירה / עוזרת אישית מוכשרת?
סביר להניח שכל אלו יחד בתוספת רבים אחרים ולכולם מחנה משותף: אמצעי תקשורת
ומה לגבי אתר אינטרנט לעסק?