איך מגיעים לעמוד הראשון בגוגל? מה ההבדל בין סוגי הקידום?
אם היום כמעט לכל עסק יש אתר אינטרנט, הרי שכדי להתמצא בים המידע הזה נוצרו מנועי חיפוש. כל ילד יודע לחפש בגוגל
ואם אתה לא שם, כדאי שתהיה.
כדי שימצאו אותך בקלות בגוגל ובמנועים אחרים יש קידום אתרים, שהוא השיטה היעילה להביא תנועה רלוונטית לאתר,
לקבל פניות ולקוחות ולהרוויח כסף.
איך מתקדמים במנועי חיפוש? ישנם 2 ערוצים מרכזיים:
קידום אתרים אורגני (SEO)
קישורים ממומנים (PPC)
מה זה? מה ההבדלים? מה הכי כדאי? הנה ההסבר:
קידום אתרים אורגני - נקרא גם SEO.
מטרתו לטפס בקישורים הלא-ממומנים - ה"אורגניים". כלומר, להגיע כמה שיותר גבוה בתוצאות בגוגל, בלי לשלם לגוגל על זה.
יתרונות קידום אתרים אורגני:
הכי הרבה תנועה - רוב התנועה בגוגל מגיעה מהקישורים האורגניים, ורק מיעוטה (20-30%) מהקישורים הממומנים.
פרסום זול - לטווח הארוך הקליקים של הקידום האורגני זולים יותר בצורה משמעותית!
שימור תוצאות - התוצאות שמושגות בקידום אורגני לרוב לא יורדות למטה ביום אחד, גם כשהקידום נפסק.
ובכל זאת חשוב לדעת ש:
לוקח זמן (לרוב כמה חודשים) עד שמטפסים למעלה בתוצאות ומגיעים לעמוד ראשון. למה?
כי גוגל לא סומך על אתרים חדשים כל כך מהר. למה? כי יש המון המון ספאמרים בעולם.
כל מילה היא פרוייקט בפני עצמו. אם מחליטים לשנות את המילה באמצע התהליך - זה כמו להתחיל מחדש.
קמפיין קישורים ממומנים - נקרא גם PPC.
אלו הקישורים המופיעים בעמוד התוצאות למעלה או בצד שמאל. כדי להופיע בקישורים הממומנים יש להקים קמפיין פרסומי
בגוגל באמצעות Adwords - תוכנת ניהול הקמפיינים של גוגל.
יתרונות שיטת הפרסום בגוגל אדוורדס:
פרסום מהיר - ניתן להקים קמפיין במהירות ומהרגע שהוא עולה לאויר - מיד רואים אותו בתוצאות.
כמות מלים גדולה - ניתן לפרסם על מאות מלים ואף יותר.
גמישות ויכולת אופטימיזציה - יכולות הניתוח והמעקב מאפשרות לבצע אופטימיזציה, להוריד מלים שאינן עובדות טוב,
להשקיע יותר בכיוונים שמצליחים - מלים טובות, מודעות מעניינות ועוד. כל אלו מאפשרים להביא פניות במחיר סביר ומוגדר מראש.
עוד קישורים ממומנים
אפשר לעשות קמפיינים גם במנועים אחרים, כמו Facebook, Yahoo, MSN ועוד. לרוב מומלץ להתחיל מ- Google
ולהמשיך משם בהתאם לצורך.
רוצים לדעת עוד? צרו איתנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ או התקשרו 4602099 077
לאחר סיומו של תהליך בנייה ועיצוב של אתר פרסומי לחברה, לעסק או לחנות כלשהי, מתחילה
עבודת קידום האתרים האמיתית, שפירושה לחשוף את אתר האינטרנט של החברה ובכך גם את העסק עצמו ואת מוצריו, לעיני קהל
גולשים רחב ככל שיהיה.