בלו בניית אתרים - קידום אתרים – כך עושים את זה

קידום אתרים – כך עושים את זה

     
קידום אתרים – כך עושים את זה

כמעט כל עסק בישראל ובעולם כולו מתהדר היום באתר אינטרנט מושקע, צבעוני, תזזיתי ועמוס בתוכן שתפקידו לרוב הוא חשיפת העסק לעיני
לקוחות פוטנציאליים והנעתם לפעולה. לאחר סיומו של תהליך בנייה ועיצוב של אתר פרסומי לחברה, לעסק או לחנות כלשהי, מתחילה
עבודת קידום האתרים האמיתית, שפירושה לחשוף את אתר האינטרנט של החברה ובכך גם את העסק עצמו ואת מוצריו, לעיני קהל
גולשים רחב ככל שיהיה.
מהם היתרונות והחסרונות של קידום אתרים באמצעות חברה או בדרך עצמאית?
לרוב בוחרים בעלי אתרים עסקיים לקדם את האתר שלהם בשתי דרכים: קידום אתרים באמצעות חברה המתמחה במיתוג וקידום מותגי
אינטרנט או לבצע קידום אתר אינטרנט באופן עצמאי.
ההתלבטות האם לבחור בכל אחת מהשיטות הללו נעה לכאן ולכאן:

  • יתרונות קידום אתרים באמצעות חברה:
חברה מקצועית מכירה את עולם הרשת ומעסיקה בעלי מקצוע בעלי השכלה בשיווק וקידום אתרי אינטרנט.
אין צורך לבצע פעולות כמו כתיבה שיווקית, הפצה באתרי לידים או פרסום על ידי בלוגים, רשתות חברתיות ופורומים באופן עצמאי –
תהליך שדורש זמן לא מבוטל.
ניהול עמוד הפייסבוק של החברה – המקשר את הלקוחות אל האתר ואל בית העסק מתבצע לרוב על ידי חברה זו, או בייעוצה.
חיפוש אחר תכנים נלווים כמו מאמרים בנושא בו אנו מתעסקים ואיתור כותבים, עורכי תוכן ועורכי דפי פייסבוק מתבצע על ידי החברה,
כך שאין צורך להעסיק כאלו באופן עצמאי.

כתובת אחת לכל הצרכים השיווקים באינטרנט.
  • יתרונות קידום אתרים באופן עצמאי:  
 
בעל עסק שהקים אתר פרסום למוצרים אותם הוא מציע, מכיר הכי טוב את המוצרים, כך שהתכנים שהוא מעלה לאתר או המאמרים שהוא
כותב לקידום אתרים הם המהימנים ביותר.
 
קשר ישיר עם לקוחות הפונים דרך עמוד הפייסבוק ושאר הרשתות החברתיות.
 
יכולת שליטה מוחלטת על כל התכנים המפורסמים מחוץ לאתר האינטרנט במטרה לקדמו.
 
מוטיבציה גבוהה יותר לקידום אתרים – שכן קידום האתרים מגיע מבית ולא כחלק ממערך לקוחות של חברה לקידום אתרים המציעה את
שירותיה ללקוחות רבים ומגוונים.
 
פנייה לחברת קידום אתרים – מה צריך לדעת?
 
קסמו הבלתי מעורער של השיווק האינטרנטי גרם לפריחה עצומה בתחום חברות קידום האתרים והיום יש אלפי חברות המציעות שירותי
קידום אתרים לחברות בעלות אתר אינטרנט המציג את העסק שלהן.
 
כאשר פונים לחברת קידום אתרים, יש לבצע תיאום ציפיות ראשוני. במהלך פגישת ההכרות ותיאום הציפיות החברה תציג בפני הלקוח
אסטרטגיה שיווקית ותסקור בפניו את אפשרויות קידום האתרים ברשת.
 
בין האפשרויות הבולטות: קידום אתרים באמצעות מאמרים המפורסמים באתרים שונים, פרסום באתרי לידים, מודעות GoogleAds, מודעות
פרסום, באנרים ועיצוב דפי נחיתה. בעלי אתרים רבים ושירותי קידום אתרים משתמשים גם בתשתית האתר עצמו כדי לקדם את האתר,
לרוב על ידי מאמרים מקצועיים שמוכנסים לאתר ושולחים את הקורא לעמודים נוספים רלוונטיים.
 
לאחר סקירת תהליך העבודה יוצאים לדרך, והתוצאות קלות לבדיקה – אם כמות הפניות לבית העסק דרך האתר או כמות הכניסות לאתר
גדלה  תדע כי חברת קידום האתרים עושה את תפקידה בהצלחה.
 



   קידום אתרים מקצועי
מה צריך לדעת על קידום אתרים מקצועי? רגע לפני שפונים לחברת קידום אתרים כדאי לקרוא את המאמר בנושא ולהעשיר את הידע.

להמשך המאמר : קידום אתרים מקצועי
   קידום אתרים
לאחר סיומו של תהליך בנייה ועיצוב של אתר פרסומי לחברה, לעסק או לחנות כלשהי, מתחילה
עבודת קידום האתרים האמיתית, שפירושה לחשוף את אתר האינטרנט של החברה ובכך גם את העסק עצמו ואת מוצריו, לעיני קהל
גולשים רחב ככל שיהיה.


להמשך המאמר בנושא: קידום אתרים כך עושים את זה
   קידום אתרים בגוגל
קידום אתרים בגוגל זה אחד הנושאים שמעניין כל בעל אתר,ונכון להיום כמעט לכל עסק יש אתר אינטרנט שאותו כדאי לקדם.
אז איך אפשר לקדם אתר ברשת האינטרנט?

למעבר למאמר בנושא: קידום אתרים בגוגל
   תהליך בניית אתרים
במאמר הבא נדבר/נסביר על ששת השלבים שצריך לעבור בתהליך של בניית אתר חדש, גם אם מדובר באתר לעסק או סתאם אתר אישי שבניתם לעצמכם.

להמשך המאמר בנושא: תהליך בניית אתרים